سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

99/12/16
1:24 ع

اگر به دنبال خرید یک وسیله دست دوم هستید و اگر به دنبال درج آگهی رایگان و تبلیغ کسب و کار خود در اینترنت هستید ما سایت نیازمندیهای آنلاین سنگریز را به شما پیشنهاد می کنیم که به راحتی می توانید وسایل غیر ضروری خود را در آنجا بفروشید و یا اگر به دنبال خرید کالای خاصی هستید می توانید با جستجو در گروه مورد نظزر خود آن را پیدا کنید.


97/7/3
11:42 ص

نیازمندیها اینترنتی بازارهایی آنلاین برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم هستند.بازارهایی که توانسته اند با توجه به اینکه در همه زمان ها در دسترس هستند با اقبال خوبی از طرف مردم روبرو شوند.

ادامه مطلب...

  

97/5/2
1:17 ع

یکی از روشهای خرید و فروش کالا و لوازم دست دوم استفاده از سایت های نیازمندی رایگان است.در این سایت ها امکان درج آگهی رایگان است و شما می توانید با ثبت آگهی خود در اینگونه از سایت ها کالای خود را بفروش برسانید.

ادامه مطلب...

  

97/4/5
3:22 ع

 

شاید شما هم مثل بقیه افراد در سایت های نیازمندیها به دنبال خرید کالای خاصی باشید که با توجه به گران شدن کالاها به دلایل مختلف مثل گرانی بیش از حد ارز امکان خرید نمونه نو آن را نداشته باشید.

ادامه مطلب...

  

97/3/20
3:48 ع

شاید شما هم هنگامیکه در خانه و در حال مرتب کردن خانه هستید،با وسایلی برخورد می کنید که هر دفعه مجبورید آنها را جا به جا کنید،بدون آنکه از آنها استفاده کنید و این مشکل زمانی که محل زندگی شما کوچکتر باشد بیشتر شما را آزار دهد.

ادامه مطلب...

  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ